Nasz serwis

Diagnozujemy, naprawiamy małe pojazdy elektryczne

Chcesz skorzystać ze swojej gwarancji lub naprawić hulajnogę płatnie? Na stronie mobi.pl zgłoś usterkę.

Użyj wygodnego systemu, dzięki któremu rozwiążemy Twój problem tak szybko, jak tylko się da.

Zgłoś usterke

Chcesz sprawdzić status naprawy?

Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się, na jakim etapie obecnie znajduje się Twoje zgłoszenie.

Sprawdź status naprawy

Stan Twojego akumulatora?

Nasz specjalista wykona badanie Twojego akumulatora litowo-jonowego na podstawie którego otrzymasz pełen raport opisujący stan baterii. Posiadamy najlepszy tester diagnostyczny do baterii dostępny na rynku.

Zamów test akumulatora

Kliknij tutaj, aby przejść do dedykowanego formularza serwisowego


NAPRAWY GWARANCYJNE WYKONYWANE SĄ W TERMINIE DO 28 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA URZĄDZENIA PRZEZ SERWIS. W PRZYPADKU NAPRAW ODPŁATNYCH TERMIN TEN MOŻE ULEC WYDŁUŻENIU.

Naprawa gwarancyjna może ulec wydłużeniu w przypadku nieścisłości w dokumentacji urządzenia, błędnym opisie bądź innych wypadkach nie zależnych od Serwisu.

*Podany adres w formularzu jest równoznaczny z adresem odbioru przesyłki od Klienta przez kuriera. Odbiór przesyłki przez kuriera odbędzie się w terminie 2 dni roboczych w godzinach 9-18. W przypadku podania błędnego adresu Mobi.pl SC nie odpowiada za brak odbioru paczki przez firmę kurierską.

*Usługa "Gwarancja Door To Door" dotyczy hulajnóg elektrycznych, wózków oraz przystawek elektrycznych, innych elektrycznych urządzeń mobilnych oraz elementów/podzespołów wymienionych w Szczegółowych Warunkach Gwarancji na stronie https://mobiway.pl/info/szczegolowe-warunki-gwarancji.html i jest realizowana na terenie Polski. W przypadku napraw odpłatnych przesyłka również jest realizowana przez Serwis - na podstawie zgłoszenia serwisowego.

 

PRZESYŁKI NADAWANE WE WŁASNYM ZAKRESIE PRZEZ KLIENTÓW NIE SĄ ODBIERANE PRZEZ SERWIS (Z WYJĄTKIEM PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH)

URZĄDZENIE POWINNO BYĆ SPAKOWANE W OPAKOWANIE O KSZTAŁCIE PROSTOPADŁOŚCIANU (PUDEŁKO) ORAZ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE WEWNĄTRZ PRZED USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU. W PRZYPADKU BRAKU WŁAŚCIWEGO OPAKOWANIA/ZABEZPIECZENIA SERWIS TAKOWE ZAPEWNI W MOMENCIE ODESŁANIA PRZESYŁKI, A KOSZT W WYSOKOŚCI 100 PLN ZOSTANIE POBRANY OD KLIENTA PRZEZ KURIERA W TRAKCIE DOSTARCZENIA URZĄDZENIA (POBRANIE)

HULAJNOGA TECHLIFE X9 DODATKOWO MUSI ZOSTAĆ UMIESZCZONA NA EURO PALECIE.

ZA WSZELKIE USZKODZENIA POWSTAŁE Z POWODU NIEWŁAŚCIWEGO ZABEZPIECZENIA URZĄDZENIA LUB POWSTAŁE PODCZAS TRANSPORTU SERWIS NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI.

Okres gwarancji na akumulatory litowo-jonowe wynosi 12 miesięcy, na pozostałe podzespoły 24 miesiące od daty zakupu.

Wykonanie przeglądu urządzenia na życzenie klienta jest usługą odpłatną.

W przypadku odrzucenia gwarancji koszta przesyłki pokrywa zgłaszający. 

O zakończeniu naprawy klient jest informowany drogą mailową/sms.

Na czas naprawy Mobi.pl SC nie dostarcza urządzenia zastępczego.

W przypadku nie odebrania urządzenia z serwisu w ciągu 7 dni od informacji o zakończeniu naprawy będzie naliczana opłata magazynowa w kwocie 10 PLN/doba.

Dokonanie zgłoszenia serwisowego poprzez powyższy formularz jest równoznaczne z akceptacją w/w warunków.
** Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub "RODO") informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest podmiot oferujący reklamowane produkty lub usługi.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia Pani/Pana reklamacji w zakresie usterek stwierdzonych w zakupionym lokalu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy), a ponadto w celu prowadzenia rejestru reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora danych).
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:
firmy z branży IT w zakresie serwisu: sprzętu komputerowego, systemu elektronicznego obiegu informacji i dokumentów, oprogramowania,
firma obsługująca system reklamacyjny, tj. Mobi.pl S.C. NIP: 9691616598, Ul. Wolności 63 Zabrze,
kancelarie prawne,
firmy kurierskie,
producenci produktów lub materiałów,
wykonawcy napraw zgłoszonych reklamacji,
firma zajmująca się niszczeniem dokumentów,
a także podmioty działające w ramach grupy przedsiębiorstw,
przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia rejestru reklamacji
Z zastrzeżeniem warunków określonych w przepisach RODO przysługują Pani/Panu następujące prawa:
prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym profilowania wobec przetwarzania opartego na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego zrealizowania Państwa reklamacji.

up